نوشته های یک سادیسمی

خرید بک لینک
امشبم از اون شباییه ک قرار نیست راحت تموم شهقرار نیست زود صبح شهقرار نیست اروم بگیرم...دلم براش تنگ شده...این لامصب براش تنگ شدهنمیتونم خودمو نگه دارم دیگه نمیتونمیهویی همه چیز دس ب دست هم دادن ک دلم واسش تنگ شهخیلی تنگچجوری رد شم از اینهمه احساسخدایا چراچرا د اخه من ب فدات چی تو من دیدی ک فک کردی طاقت تحمل اینهمه دردو دارماخه فاطمه بمیره چرا فک کردی اسونه تحمل اینهمه عشق و تهشم ی دروغخداجونم چطور شد چرا اون دوسال انقد احمق بودمچطور نفهمیدم ک نباید وابسته شماما نهمن میدونستممن همه چیزو میدونستم.شاید ب این شکل نه ولی میدونستممیدونستم دوستم ن نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: نمی بخشم تورا,نمیبخشمت,نمی بخشم,نمی بخشمت بخاطر,نمی بخشم کسانی را که,نمیبخشم تورو مهستی,هرگز نمی بخشمت,نمیبخشم مازیار فلاحی,نمیبخشمت لعنتی,نامرد نمی بخشمت, نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 11:00

سلاماتفاقای جدیدی داره میفته ههنمیدونم خوبن یا بد ولی هرچی ک هس تغییره خستم سرم درد میکنه کوفتس بدنم امتحاناهم ک خوب بودن فقط عربیو خیلی خراب کردم و حالا هم ک یشتبه فیزیک دارمحوصله ی هیچ کس و هیچ چیزو ندارمیجودایی انگار همه فراموشم کردنخیلیم راحت فراموش کردنانگار دیگه نیستم انگار ی روحم ک ادما هروقت بخوان ی دکمه ی روشنو میزنن سوالشونو میپرسن حرفشونو میزنن کمکشو نو میخوان کارشون ک تموم میشه باز دکمه رو خاموش میکنن و ازت فقط ی روح همیشهخسته باقی میمونهی روح ک دیده نمیشهمن دوست ندارم روح باشمولیزاحساس میکنم خیلی خستمخیلی نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: روحانی,روح,روح الله داداشی,روحي الصفدي,روحي تحبك,روح الله حسینیان,روحاني,روحي,روح القدس,سنج, نویسنده: بازدید: 347 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:59

خیلی بی رحمی میدونی

خیلی...

با کسی ک..میدونی دوستت داره با کسی ک میدونی جقد زحر کشیده با کسی ک میدونی داداشش بودی انقد بی رحمی نکن

قلب دیگه برام نمونده لعنتیا

دیگه نمونده

خستم کردین خسته شدم چرا ی بار منو ندیدی

همه بی رحمیو با من یاد گرفتن انگار

خدا

خدا تا کی

خستم دیگه نمیتونم نمیتونم این شوک هاروتحمل کنم

کی قراره وایسه؟

قلب یا نفس؟

هرکدوم ک هس سریعتر خواهش میکنم

نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: سریعترین ماشین جهان,سریعترین دانلود منیجر اندروید,سریعترین مرد جهان,سریعترین مرورگر اندروید,سریعترین حیوان جهان,سریعترین, شکن,سریعترین هواپیمای مسافربری جهان,سریعترین رپر جهان,سریعترین هواپیمای جهان,سریعترین راه لاغری, نویسنده: بازدید: 211 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:59

ی حسی دارم انگار یکی دستشو گذاشته رو گلوم و دارهدخفم میکنه

خفه

دارن...دارم میمیرم

دوباره تنگی نفسم اومده سراغم چرا با هام اینکارارا میکنین چرا منوهمش...من

دیگه نمیتونم یعنق

نه دیوونه شدم دیوونه دیوونه دیگه دارم میپوسم دیگه نمیدونم چیکار کنم اخهچیکار کنم

خدا خودت میبینی تو چ وعضیم ن؟ خدآآآآآ

خدا

خدا من دیگ کم اوردم..مرسی ک هبستی

نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: چی کی کجا, نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:59

سلام!سلام وبلاگ عزیزم!بعد مدتها(و شاید به قول خودم سالهـا!) اومدم که دوباره اینجا بنویسم!نوشتنو نه هیچوقت رها نکردم...شاید تنها محرم راز های من دفترخاطرات های پر از درد و گاهی هم خوشحالیم باشه....اما روزای گذشته الان خیلی دور به نظرم میان...خیلی دور"همیشه بغض تو دنیامو لرزوند..."دنیا خیلی عوض شده.عجیب نیست!عاره برا هممون شاید عادی باشه که هر روز دنیامون با روز قبل فرق میکنه.شاید بهتر میشه و شایدم بدتر...دیگه انقدر هرروز همه چیز عوض شده که حتی خودمم به یاد نمیارم.احساساتمو، روز هامو..کسایی که برام مهم بودنو..."هوای گریه هامو داری یانه؟"یجورایی از یاد همه ر نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: سالها بعد,سالها بعد من در كنار,سالها بعد من در کنار,سالها بعد من,سالها بعد من زنی هستم,سالها بعد قرار نیست,سالها بعد من در کنار زنی,سألها بعد طول غياب,نوستالژی سالها بعد,شاید سالها بعد, نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:59

سلام...امروزم ی روزیع بدتر از روزایی ک گذشت!دلیلش چیه، خب خودم خیلی خوب میدونم!اما هرچی ک هست حالمو خیلی بد کرده.ی اتفاق کوچیک که همه ی خاطراتو زنده میکنه برات...و باعث میشه ب شدت ب یک نفر ک دوستت داشته باشه و بیاد جلوت، عمیق نگا کنه تو چشات و محکم بگه: من هستم کنارت!غصه ی چیو میخوری؟ نیازمند بشی!ولی من، بخاطر همین شانس خیلی قشنگم، درست بعد همین اتفاق لعنتی تنها شدم!هیچکی نیست!بدتر از تنها ک بدونی هستن و نیستن!یعنی فقط برای تو نیستن...خیلی باید دردناک باشه نه؟برا من هست...نمیخوام هیچکس بیاد اینجا.برامم مهم نیست...اینجا فقط از غم مینویسم.پس چ بهتر ک کسی نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:59

حتی ی آدم مجازی هم میتونه نفستو بند بیاره.

چ برسه ب ادمای واقعی :)

"مواظب حرفامون باشیم"

نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:59

صفحه بندی